Інтернет-версія газети Берег Надій

Форма входу

Категорії розділу

Новини міста
Регіональні новини
В Україні
Політика
Актуально
Проблема
Погляд
Спорт
Здоров’я
Зворотній зв’язок
Кримінал
Фотофакт

Пошук

Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Новини міста

Рятівники залізниці

Понад 140 років тому створені залізничні станції Синельникове-І, -ІІ. Досить складно уявити наше сьогодення без них. Щодня тисячі містян, подорожуючи залізницею у своїх справах, мабуть, неодноразово замислювалися, як же вдається такому потужному підприємству забезпечувати злагоджену діяльність?А що робити, якщо, не доведи Боже, станеться якась аварія? Саме для ліквідації наслідків надзвичайних подій на транспорті в межах регіональної філії Придніпровської залізниці призначений структурний підрозділ Відновний поїзд №10. Підприємство, гармонійно вписавшись в урбаністичний пейзаж східної частини міста, розташувалося на станції Синельникове-І по 20-й колії північного парку. Воно обслуговує ділянку з півночі на південь від ст. Лозова до ст. Вільнянськ та із заходу на схід від ст. Іларіонове до ст. Чаплине та Красноармійськ. Загальна зона обслуговування майже 400 кілометрів.
Тільки-но уявіть, і вдень, і вночі, і за негоди рятівники Відновного поїзду протягом 50-ти хвилин повинні дістатися зі станції Синельникове-І в будь-яку точку обслуговування, аби ліквідувати наслідки сходу рухомого складу. Вони оперативно працюють для того, щоб вантажі та пасажири без перешкод могли вчасно дістатися до пункту призначення.
Цього року 11 листопада такі структурні підрозділи, як Відновний поїзд, відзначають свій 80-річний ювілей. Завітавши до Синельниківського підприємства, ми дізналися про тонкощі професії робітників. Всіх їх з упевненістю можна назвати рятівниками залізниці. Це підтверджує своїми словами керівник підрозділу Віталій Журавльов:
- Працівникам Відновного поїзду доводиться працювати в режимі обмеженого часу, адже важливо у найкоротший термін ліквідувати наслідки транспортної події, яка сталася на колії, та відновити рух поїздів. Часу на роздуми або на неправильні дії з боку фахівців немає. Всі повинні діяти чітко. Також часто робітників супроводжують жорсткі погодні умови. Проте, головне – кінцевий результат (девіз досвідченого залізничника по роботі і життю - прим. ред.), він і є показником роботи спеціалістів високого рівня, які працюють на нашому підприємстві.
Із захопленням демонструє технічну складову поїзда, яка нараховує 12 одиниць рухомого складу, заступник керівника Сергій Дяченко. Крани ЕДК-50 №279 та ЕДК-500 №158 вантажопідйомністю 50 та 80 тонн призначені для підйому рухомого складу, який зійшов з рейок. Шість вагонів: два суцільнометалевих для транспортування кранових бригад, два критих для такелажного і гідравлічного обладнання та дві дизель-електростанції для забезпечення резервного живлення крану й освітлення території на місці виконання робіт. Також чотири платформи: дві підкранові для обладнання та закріплення стріли кранів, з бульдозером «КОМАЦУ» та трактором ТТ-4 для звільнення колії від частин рухомого складу, який зійшов з рейок, та для очищення колії. Сергій Володимирович розповідає:
- До того ж, в поїзді є кілька легкових автомобілів, трактор ЮМЗ-6 та аварійно-відновлювальний автомобіль (летючка), який укомплектовано накочувальними башмаками та гідравлічною установкою «ХЙОШ». Останній призначений для встановлення на рейки рухомого складу, який зійшов.
Усі технічні засоби та обладнання вражають своїми масштабністю та значимістю. Вони завжди мають бути у стовідсотково  справному стані. А забезпечує його невеличкий колектив у складі 21-го працівника.
На щастя, транспортні події на залізниці останнім часом зменшилися. Проте без діла співробітники Відновного поїзда не сидять. Адже, за словами Віталія Журавльова, техніка повинна працювати, а люди – отримувати нові навички та знання. Тож, окрім ліквідації наслідків транспортних подій, вони долучаються до виконання підрядно-договірних робіт з ремонту залізничної інфраструктури, займаються виготовленням вантажозахоплюючих стропів та випробовуванням гідравлічних домкратів. А ще щомісяця проводять полігонні та технічні (наприклад, вивчення нових нормативних документів чи методів підйому рухомого складу) заняття. Їх проводять керівник, його заступник або майстри Сергій Пожидаєв чи Олексій Коваленко.
Щодня у Відновному поїзді №10 робочий день починається з 8-ї години ранку й триває до 16-ї. Але робочий час на цьому не закінчується, тому що всі співробітники протягом доби знаходяться на чергуванні. Також цілодобово на підприємстві знаходиться черговий працівник, який збирає колег за телефоном у разі необхідності. Також черговий слідкує за територією та рухомим складом.
А ось чим займаються основні спеціальності на підприємстві. Машиніст крана на залізничному ходу, наприклад, за допомогою крану підіймає рухомий склад. Його помічник, в свою чергу, обслуговує техніку у процесі виконання робіт, приводить її в робоче та транспортне положення. Стропальник і такелажник виконують роботи із стропування вантажів при роботі кранової техніки. Машиніст бульдозера працює на бульдозері «КОМАЦУ», тракторах ТТ-4 та ЮМЗ-6. Машиніст електростанцій обслуговує дизель-генераторні установки ДГ потужністю у 75 кВт та 16 кВт, які призначені для резервного живлення крану. Газорізальні, господарчі та роботи з електрогазозварювання виконує електрогазозварник.
У невеличкому колективі дружньо та згуртовано працюють працівники високого класу,  які є наставниками для новачків, та молодь. Всі вони пам’ятають про фахівців, які багато років присвятили Відновному поїзду, а наразі перебувають на заслуженому відпочинку. Сумлінно відпрацювали майстрами відновного поїзда, навчали молодих спеціалістів, віддаючи неоціненний досвід молодому поколінню, Микола Цвіль (з 1971 по 2006 роки), Борис Щербина (з 1994 по 2016 роки) та Євген Литвиненко, який пройшов шлях до майстра від електрогазозварника (з 1978 по 2016 роки).
Повагою та авторитетом у колективі користуються машиністи крана з 1981 року Олександр Бігма та з 1993 року Анатолій Прядко, машиніст електростанції з 1996 року Ігор Якушкін. Цього року кадри поповнилися новими молодими спеціалістами електрогазозварником Михайлом Черкашиним, стропальником Владиславом Пономарьовим, черговою по поїзду Катериною Нікіфоровою. Перші двоє паралельно здобувають освіту у Дніпрі за професією машиніст крана в інституті професійного розвитку та освіти.
Очільник структурного підрозділу Віталій Журавльов майже половину свого 32-річного досвіду роботи на залізниці присвятив нелегкій праці рятівника. Його син Артем, наслідуючи батька, також обрав для себе таку професію, проте не на залізниці, а у пожежній частині. Наразі він очолює Синельниківську пожежну частину. А наступного тижня дружною родиною Журавльових вони відзначать 55-річний ювілей Віталія Олексійовича.
Орися ЛАДАТКО.

$IMAGE2$

Категорія: Новини міста | Додав: admin (15.09.2016)
Переглядів: 427 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Статті

[07.07.2021]
Футбол, ковзанка, автоголФутбол, ковзанка, автогол

[07.07.2021]
Петро і Павло – учні ХристовіПетро і Павло – учні Христові

[16.06.2021]
Літній відпочинок  маленьких славгородцівЛітній відпочинок  маленьких славгородців

[16.06.2021]
Тиждень в історіїТиждень в історії

[16.06.2021]
Зростають ціни, зарплати і… тарифиЗростають ціни, зарплати і… тарифи

[16.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[16.06.2021]
Людина – як дивоЛюдина – як диво

[16.06.2021]
СпортСпорт

[09.06.2021]
Скільки коштуватимуть міські тротуариСкільки коштуватимуть міські тротуари

[09.06.2021]
Тиждень в історіїТиждень в історії

[09.06.2021]
Туалети в парку будуть, коли він стане власністю містаТуалети в парку будуть, коли він стане власністю міста

[09.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[09.06.2021]
Новини з громад

[09.06.2021]
Один з тридцятиОдин з тридцяти

[09.06.2021]
Заячий след в историиЗаячий след в истории

[09.06.2021]
СпортСпорт

[09.06.2021]
Розкрадання автодору: розслідування триваєРозкрадання автодору: розслідування триває

[02.06.2021]
Велике будівництво: чи є в ньому місце для малих сіл?Велике будівництво: чи є в ньому місце для малих сіл?

[02.06.2021]
Течу в колодязі ліквідує «Дніпро-Західний Донбас»Течу в колодязі ліквідує «Дніпро-Західний Донбас»

[02.06.2021]
Урочисті лінійкиУрочисті лінійки

[02.06.2021]
Утримання дітей в садках стає дорожчимУтримання дітей в садках стає дорожчим

[02.06.2021]
Минулий тиждень в історіїМинулий тиждень в історії

[02.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[02.06.2021]
Заячий след в историиЗаячий след в истории

[02.06.2021]
Старість вдома не застане

[02.06.2021]
Напишу віршовану картинуНапишу віршовану картину

[02.06.2021]
Цікава несподіванка під кінець рокуЦікава несподіванка під кінець року

[02.06.2021]
СпортСпорт

[26.05.2021]
ПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬ

[26.05.2021]
ПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬ

[26.05.2021]
Життя наче на сповідіЖиття наче на сповіді

[26.05.2021]
Призначено заступника голови райдержадмiнiстрацiїПризначено заступника голови райдержадмiнiстрацiї

[26.05.2021]
Купальний сезон на старті: на Синельниківщині пляжів немаєКупальний сезон на старті: на Синельниківщині пляжів немає

[26.05.2021]
Нові правила призначення субсидії  з травня 2021 року: кому треба подавати заяву

[26.05.2021]
Увага: виліт  яблуневої плодожерки!Увага: виліт  яблуневої плодожерки!

[26.05.2021]
ЖЕКи підвищують вартість своїх послугЖЕКи підвищують вартість своїх послуг

[26.05.2021]
Занапащена доля Синельниківського райавтодоруЗанапащена доля Синельниківського райавтодору

[26.05.2021]
У півфіналі Кубку Перемоги

[26.05.2021]
Вогнеборці ліквідували пожежу  у житловому будинкуВогнеборці ліквідували пожежу  у житловому будинку

[26.05.2021]
У розмаїтті барв та творчостіУ розмаїтті барв та творчості

[26.05.2021]
У протистоянні коронавірусуУ протистоянні коронавірусу

[19.05.2021]
Пенсії працюючим пенсіонерам перерахують у червні

[19.05.2021]
СпортСпорт

[19.05.2021]
Як все булоЯк все було

[19.05.2021]
Нове  – завжди цікавоНове  – завжди цікаво

[19.05.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[12.05.2021]
На честь героївНа честь героїв

[12.05.2021]
Кубок пам’яті Віктора МаксимоваКубок пам’яті Віктора Максимова

[12.05.2021]
З повагою й вдячністюЗ повагою й вдячністю

[12.05.2021]
То був могутній талантТо був могутній талант