До редакції „БН” звертаються читачі, обурені вимогою газівників повідомляти їм телефоном показання лічильника на кінець кожного місяця. Справа в тому, що номер там один і він постійно зайнятий.
Як повідомив начальник Синельниківської дільниці Павлоградського УЕГГ Анатолій Терещук, люди не зовсім вірно зрозуміли, чого від них хочуть. Зокрема, головна вимога (як стверджують газівники - згідно з договором) заплатити за газ до кінця поточного місяця. Якщо ви це зробили, то телефонувати до газового управління не потрібно. Коли ж з якихось причин абоненту не вдається цього зробити, отоді він має зателефонувати до абонвідділу і повідомити показання лічильника на кінець місяця. Ці ж самі показники (особливо на це звертаємо увагу!) мають бути потім зазначені і в квитанції про сплату. Це дуже важливо, щоб не було розбіжностей.
Як встигнути повідомити за одним телефоном? Анатолій Терещук не знає, бо більше телефонів встановити, чи хоча б багатоканальний, не може, і з позиції монополіста радить одне – сплачувати своєчасно.
Щоправда, для жителів сільської місцевості він запропонував такий варіант. Наприкінці місяця у публічному місці (наприклад, сільраді) кладеться папір, куди мешканці записують своє прізвище, номер особового рахунку та показники лічильника, і цей документ передається до управління газового господарства в перших числах нового місяця. Цього буде досить, щоб люди не мали проблем. При умові, звичайно, що за газ буде сплачено без значної затримки.
|