Наприкінці лютого Укравтодор почав приймати скарги від пересічних українців щодо стану доріг через інтерактивну мапу в режимі реального часу. Як це працює?
Треба зайти на інтерактивну мапу, що працює за посиланням https://map.ukravtodor.org/, створити звернення, в якому описати суть проблеми, пропозиції щодо її вирішення та завантажити фото, при цьому увімкнути геолокацію. По-відомляти можна не лише про вибоїни, а й про відсутнє освітлення, сміття на узбіччі, перешкоди руху тощо. Таке звернення потрапить напряму до диспетчера агентства автодоріг, а заявник зможе відстежувати статус його опрацювання і виконання.
Так, на мапі по території Синельниківського району вже з’явилися позначки, які вказують на проблемний стан автодоріг. Зокрема, у Вербовому, Раївці, між Первомайським та Хорошевим зафіксовані величезні ями з коментарем, що в цілому дорога нагадує не проїжджу частину, а «зубодробилку».
Також надійшло звернення, що на центральній вулиці Шевченка у селі Кам’януватка відсутнє освітлення. Вже й від-повідь є: «Ділянка автомобільної дороги, про яку йдеться у зверненні, є складовою частиною вулично-дорожньої мережі села Кам’я-нуватка та відноситься до об’єктів комунальної власності територіальної громади».
В роботі перебуває заявка щодо стану дороги в Кислянці: «Вона в плачевному стані, не проводяться абсолютно ніякі ремонтні роботи, численні вибоїни по всій ділянці».
1-го березня з’явилася відмітка про славнозвісний автошлях від Синельникового до Славгорода: «Т-04-45 вже кілька років не має ремонту, дорога повністю знищена», і тут же пропозиція заявника щодо вирішення проблеми: «Хоча б ями засипте!». Отож наскільки народ втомився щоденно курсувати отими численними вибоїнами, що готовий задовольнятися малим. А вже 3-го березня питання вирішено: «Підрядній організації буде доведено завдання на проведення аварійних робіт з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття за рахунок коштів на експлуатаційне утримання, піс-ля закінчення робіт на а/д з індексом М, Н, Р».
Про ямковість цієї дороги зазначено й іншим користувачем 9-го березня з додаванням 14-х фотографій, які красномовно говорять самі про себе.
Взагалі-то реального розв’язання проблемних питань (ремонту!) по всіх заявлених ділянках поки що немає, лише відписки. Наприклад, багацько заявок щодо жахливого стану дороги Т-04-01 і по Синельниковому, і по Роздорах, на що дано роз’яснення: «Для забезпечення безпечного проїзду на автомобільній дорозі Т-04-01 буде проведений аварійний ямковий ремонт при настанні сприятливих погодних умов за рахунок коштів експлуатаційного утримання, в межах виділеного фінансування» та позначено статус заявки – вирішеним. Але ж насправді не вирішено, бо дорога як і раніше залишається небезпечною для їзди. І коли ж врешті настануть оті сприятливі погодні умови, на жаль, не
вказано…
До речі, окремо на мапі зображено нещодавно відремонтовані ділянки, актуальні та перспективні ремонти, яких чомусь найбільше у Кривому Розі. За цим можна слідкувати в публічних модулях: «ремонти» та «утримання доріг», де є інформація про тип ремонтних робіт, виконавця, вартість, стан виконання та багато іншого. Ще – громадяни можуть отримувати інформацію щодо стану проїзду (ремонтів, ДТП, перекриття чи ускладнення руху), про об’єкти придорожнього сервісу, розташування паркінгів та аварійнонебезпечних ділянок, погодних умов на дорогах тощо.
Шановні читачі, а ви як вважаєте, чи допоможе інтерактивна мапа тим, хто «нагорі», побачити реальні проблеми, з якими щодня стикаються водії на головних транспортних артеріях країни? Чи плануєте самі відправляти заявки, вказуючи на проблемні ділянки?
Моніторила мапу Орися ЛАДАТКО.
|