«Золотые синельниковские танкодромы» - так називалася моя стаття в «БН» №10 від 12.03.2015 р. Я отримав відповідь від міського голови Дмитра Зражевського, яку навожу нижче.
«На превеликий жаль, після сніжної зими стан дорожнього покриття на окремих ділянках доріг стає незадовільним. Проте ця проблема є актуальною не лише для м. Синельникового. Зростання інтенсивності руху транспорту веде до більш інтенсивного руйнування дорожнього покриття. Фактично через обмеженість коштів у місцевих бюджетах сьогодні на ремонт вулично-дорожньої мережі виділяється від 1% до 20% коштів від нормативної потреби. З настанням весни це одне із пріоритетних завдань в роботі влади.
Сьогодні загальна протяжність дорожньої мережі в місті становить 158 км, з них з твердим покриттям – 50 км (31,6% від загальної протяжності).
З настанням сприятливих погодних умов у місті комісійно проведено обстеження технічного стану вулично-дорожньої мережі. У першу чергу буде проведено ремонт доріг, де проходить найбільший вантажопотік автотранспорту і рух міських автобусів.
Так, у 2015 році за кошти міського бюджету планується завершити капітальний ремонт дороги на вул. Дзержинського та виконати поточний ремонт доріг на вулицях 50 років СРСР, вул. Миру, Леніна, 8 Березня, 50 років Жовтня, Кремлівських Курсантів, Маяковського, Петровського, Гоголя, Енгельса, 95-го погранотряду, 40 років Жовтня, Ватутіна, вул. Леніна (під’їзди до залізничних переїздів).
Робот з поточного ремонту доріг розпочнуться в квітні поточного року.
Протягом лютого-березня 2015 року проводяться роботи по відсипці найбільш зруйнованих ділянок дорожнього покриття на автобусних маршрутах.
Також у цьому році за кошти міського бюджету буде виконано проектно-кошторисну документацію на виконання капітального ремонту доріг на вулицях Маяковського, Виконкомівська, Кутузова, Ковпака».
Як бачимо, при достатньо повному аналізі загального стану справ відносно наших доріг, ані слова – про якість ремонту, дотримання термінів гарантії, технологію робіт, їх виконавців – тобто, про ті аспекти, що й були окремо наголошені у моєму матеріалі. Крім того, і досі я чекаю відповіді на статтю «Кто же в доме (городе) хозяин?» («БН» №6 від 12.02.2015 р.), в якій також поставив чіткі питання щодо дотримання законності та доцільності розташування МАФів на автозупинці привокзальної площі і дотримання безпеки водіїв та пішоходів.
Володимир БАРАНОВСЬКИЙ,
депутат міської ради.
|