У понеділок міський голова Анатолій Матвєєв скликав нараду з керівниками підприємств, установ і організацій, підприємцями міста, на якій йшлося про те, як запобігти надзвичайним ситуаціям в нинішню аномальну спеку.
Викликає занепокоєння одразу кілька моментів. По-перше, будівлі, які стоять досить щільно (приміром, на привокзальній площі) – не дай Боже, виникне пожежа в одній, полум’я миттєво може перекинутися на інші. А багатоповерхівки на мікрора-йоні: чи є в наших мнс-ників достатньої довжини драбина, щоб дістатися до 10-го поверху? Крім того, небезпеку становлять, як не дивно, кондиціонери. Вірніше, не самі вони, а масове їх використання скрізь, як в приватних володіннях, так і в офісах, що створює додаткове навантаження на електричні мережі. А що роблять мешканці приватного сектору! Хіба не розуміють вони, що ті численні костри, в яких спалюють сміття, сухі квіти, траву, гілки тощо, по-перше, несуть в собі небезпеку загоряння, а, по-друге, наповнюють і без того важке повітря димом і чадом. Тому Анатолій Матвєєв звернувся до всіх керівників з вимогою провести роз’яснювальну роботу у відповід-них напрямках, суворо дотримуватись правил протипожежної безпеки, наголосив на тому, що мають працювати усі пожежні гідранти без виключення. Керівництву міськвідділу освіти було окремо вказано на необхідність особливого режиму чергування по дитячих садках і школах. Про небезпеку, що становлять такі погодні умови, як нинішнього літа, говорили мнс-ники, енергетики (до речі, керівник РЕМу Валентин Лимаренко навіть зазначив, що можливі випадки самозагоряння силових трансформаторів, оскільки в металевих вічках температура може сягати 80 градусів), працівники ДАІ, які сьогодні всі відкликані із відпусток і переведені на посилений режим роботи. В їх обов’язки входить перевірка машин на наявність вогнегасників, про що додатково попереджені всі керівники підприємств, з багажників автівок мають бути витягнуті запасні пластмасові ємкості з бензином, а ще інспектори мають цікавитися кожною машиною, яка стоїть на узбіччі – раптом водію стало погано. Тож всі зусилля усіх відповідних служб мають бути спрямовані на запобіжні дії. Адже пожежа в такий час - не жарт. І ще одне питання розглянули на нараді. Воно стосувалось крадіжок на залізниці, які тягнуть за собою збої в роботі, а то й надзвичайні пригоди, про що говорив начальник комерційного відділу Дніпропетровської дирекції залізничних перевезень Микола Харін. Вугілля, кокс, метал (особливо останній) – все це часто намагаються скинути з вагонів прямісінько на рейки, щоб потім підібрати. А якщо в цей час йде зустрічний потяг?.. Тож і в цьому випадку йшлося про злагоджену спільну роботу лінійного та міського відділів міліції, тих же даішників, спрямовану на упередження правопорушень. «Смуга відводу – територія залізниці, і на ній не має бути сторонніх осіб», - зазначив Микола Харін, підкреслюючи, що саме на це правоохоронці мають звертати особливу увагу. Оксана ЛЕНДА.
|