Нещодавно поринули у життя шкільної родини міського навчального закладу №2, який за 109 років існування (історія освітнього осередку почалася з жіночої приватної прогімназії) став альма-матер для багатьох синельниківців. Зараз же у школі навчається понад тисяча учнів. Виховують та навчають молоде покоління 65 педагогів.
Продовжуючи шкільні традиції, вже тридцять років очолює заклад директор Лідія Владімірова. За її ініціативою, внаслідок колективних творчих справ та пошукових робіт народилися шкільні музеї, де кожен експонат зібраний класними колективами, педагогами, випускниками, друзями школи.
«Берегиня» - це крає-знавчий та народознавчий куточок, потрапивши у який, з головою пірнаєш у світ сучасного українознавства. Майже три десятиліття вчитель української мови та літератури Олена Ленда разом з дітьми збирає унікальні експонати цього музею. Вони мають давнє походження, тісно пов’язане з побутом українців.
Музей-побратим «Птахи гнізда шкільного», яким опікується директор школи, також має унікальні зібрання: літописи школи, класів, книги пошани, інформацію про кращих вчителів та випускників, про воїнів-захисників усіх поколінь, понад сотню випусків шкільної газети «Велика Ведмедиця» за усі 25 років її існування, здобутки та нагороди спортсменів, учнів, подарунки для школи та багато іншого. За кожним предметом таяться якісь епізоди, випадки, події з історії школи та освіти міста.
Активно, наполегливо, творчо підходять до навчального та позакласного процесів шкільні об’єднання «Дзвоник» (1-4 класи), «Веселка» (5-8 класи), «ІнтерЕС» (9-11 класи), які входять до складу шкільної республіки «Дзвін». В кожній із назв шкільних об’єднань по 7 літер невипадково, адже заклад розмістився за адресою: вулиця Миру з містичним номером 13. А сімка, яка є символом шкільної республіки, це для балансу і гармонії у житті.
Друга школа, як і наша держава, парламентська республіка. В ній є свої Парламент, Президент – учениця 11-А класу Анна Прокопенко. Доручення, рішення шкільного Парламенту виконує шкільний Кабінет Міністрів, який очолює учениця 11-Б Аміна Самсоненко. Кабмін організовує і проводить загальношкільний конкурс «За честь школи», відповідає за навчальну та позакласну діяльність класних колективів. А дитячі об’єднання беруть активну участь у волонтерському, вожацькому, юнкорівському рухах, у музейній справі. Також школярі долучилися до Всеукраїнської акції «Добро жменями» й у своєму закладі збирають пластикові кришечки на протези для воїнів. Ще підтримують проект «Батарейки, здавайтеся!», щоб вберегти рідні землю та воду від забруднення важкими металами.
Другий рік пос-піль в закладі розбу-довується дослідно-екс-периментальна модель шкільної STEM-освіти. Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathe-matics).
Щороку, випускаючи з профільної школи випускників біолого-хімічного, математичного, економічного профілів, школа робить важливий внесок у створення STEM-освітнього простору України. Педа-гогічний колектив закладу постійно турбується про працевлаштування своїх вихованців, про їх життєвий вибір.
Випускниця 2018-го року Аміна Самсоненко, нещодавно беручи участь у Всеукраїнському конкурсі «Дівчата STEM», ввійшла в топ-20 кращих учасників. Старшокласниця планує обрати технічну спеціальність, щиро вважає, що дівчатам STEM-професія під силу!
Отож життя у закладі вирує! Керуючись головним життєвим девізом «Бережи в собі Людину», учні цього закладу впевнено крокують Країною Знань до Нової української школи.
Орися ЛАДАТКО.
|