У грудні відкрився новий Центр обслуговування клієнтів «Дніпропетровськгаз». Знаходиться він за старою адресою (вхід з вулиці 8-го Березня), але офіси стали просторими, з сучасним дизайном та комфортними умовами.
Новий ЦОК облаштували у форматі «відкритого простору», що дає можливість споживачу спілкуватися не через типове «віконце», а вільно, сидячи перед спеціалістом. Відтепер працює автоматична система розподі-лу клієнтських потоків – електронна черга, в якій людина може зареєструватися за допомогою «тонкого клієнту» – терміналу.
Якщо людині самостійно складно опанувати електронний гаджет, за допомогою можна звернутися на рецепцію. Там також працює фахівець, який допомагає з оформленням черги, реєстрацією в особистому кабінеті чи передачею показів лічильника.
Відтепер клієнт отримує квиток з номером, а до вільного спеціаліста його запрошують голосовим повідомленням. Для зручності очікування черги передбачені зручні дивани, незабаром з’явиться безкоштовний Wi-Fi, тож відвідувачі матимуть вільний доступ до Інтернету.
Синельниківський ЦОК обслуговує близько 27 тисяч клієнтів.
До речі, клієнтам не обов’язково витрачати час та кошти на дорогу, щоб особисто завітати до Центру обслуговування. Якісну консультацію можна отримати не виходячи з дому, зателефонувавши до Контакт-центру або скориставшись онлайн сервісами, такими як чат-бот 7104 у Viber, мобільні додатки 104 Mobile та 104 Mobile Light або Особистим кабінетом на сайті 104.ua.
Орися ЛАДАТКО.
|