Інтернет-версія газети Берег Надій

Форма входу

Логін:
Пароль:

Категорії розділу

Новини міста
Регіональні новини
В Україні
Політика
Актуально
Проблема
Погляд
Спорт
Здоров’я
Зворотній зв’язок
Кримінал
Фотофакт

Пошук

Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Проблема

Ніхто не винен, а людям - незручності
До редакції «Берега надій» звернувся мешканець Синельникового, у якого більше місяця не працював стаціонарний телефон. Після одержання від нього відповідної заявки фахівці «Укртелекому» відповіли листом наступного змісту:

«Наданий Вам в користування телефонний номер не працює з 3.10.2013 р. з причини відсутності частки Вашої абонентської проводки (лінія зв’язку від кінцевого обладнання споживача до кінцевих кабельних пристроїв розподільної частини абонентської лінії (розподільної коробки, кабельного ящика тощо), збудованої на Ваше замовлення та не переданої на баланс ПАТ «Укртелеком».
У зв’язку з тим, що абонентська проводка є Вашою особистою власністю, Підприємство зв’язку не несе відповідальності за її технічний стан та не має підстав виконувати ремонтні роботи за власні кошти.
Вам необхідно прийняти міри по відновленню 45 м відсутньої проводки (ПРППМ 2х0,9 або П-274 (полевик)).
Після отримання Вами цього попередження пошкодження буде закрито та перерахунок абонентної плати виконуватись не буде на підставі п. 41 та п. 54 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Після відновлення абонентської проводки з метою приведення договірних відносин до вимог ЗУ «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, а також Договору про надання телекомунікаційних послуг пропонуємо Вам укласти з ПАТ «Укртелеком» Договір на технічне обслуговування ліній зв’язку. Для укладання договору Вам необхідно звернутись до абонентського відділу ЦТП №23 за адресою: м. Синельникове, вул. Богми, 4 з 8-00 до 17-00 щоденно, крім суботи та неділі.
При собі мати:
*Документ, який підтверджує право власності на приміщення, де встановлено телефон, або на його оренду.
*Копію ідентифікаційного коду.
У разі відмови від ремонту абонентської проводки та укладання договору на технічне обслуговування лінії, поточне обслуговування Вашої лінії фахівцями ЦТП №23 проводитись не буде».
Цим листом читач був збитий з пантелику, адже до цього телефон працював, ніяких попереджень від зв’язківців не було, крім того, без будь-яких додаткових документів було підключено інтернет. Тому він попросив допомоги у нашої газети. Редакція звернулася з офіційним запитом до начальника ЦТП №23 ДФ ПАТ «Укртелеком» Олени Житченко, котра повідомила наступне:
Ми вдячні Вам за увагу до нашої компанії і завжди раді надати вичерпну інформацію, яка цікавить мешканців нашого міста. Відповідаючи на Ваш запит,   повідомляємо наступне.

Що таке абонентська проводка?
Абонентська проводка – це частина абонентської лінії зв’язку від кінцевого обладнання споживача до кінцевих кабельних пристроїв розподільної частини абонентської лінії (розподільної коробки, кабельного ящика тощо).

Чому деякі абоненти не передали свою абонентську проводку на баланс ПАТ «Укртелеком» або не уклали договір на технічне обслуговування?
Відповідно до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, які діяли раніше (затверджені Постановою КМУ від 09.08.2005 р. № 720 і діяли до квітня 2012 року), якщо будинок не обладнано кабельним вводом або довжина абонентського вводу перевищує 40 метрів,  абонент,  крім плати за встановлення телефону, оплачував вартість робіт з обладнання будинку кабельним вводом, будівництва абонентського вводу та вартість матеріалів, згідно з проектно-кошторисною документацією на виконання цих робіт (додаткові будівельні роботи). При цьому укладався  договір,  яким оператор гарантує встановлення телефону після виконання додаткових будівельних робіт (пільгових додаткових робіт), визначались умови передачі  оператору  збудованих  споруд  на  баланс  або  технічне обслуговування.
Якщо після виконання робіт, передбачених технічними умовами,  абонент відмовляється від передачі оператору  збудованих споруд  на  баланс  або технічне обслуговування,  оператор не несе відповідальності за технічний стан збудованих споруд. Тобто абонент сам вирішував, передавати йому збудовані споруди на баланс чи ні.

Хто і за чий рахунок має відновлювати пошкоджену абонентську проводку і в яких випадках?
Для відповіді на це питання необхідно коротко описати процедуру встановлення телефону.
Коли до відділення продажу послуг та обслуговування споживачів звертається мешканець міста або району з заявою на встановлення стаціонарного телефону, в першу чергу така заявка вноситься на перевірку технічної можливості. Якщо така можливість існує, майбутній абонент запрошується для оформлення відповідних документів та видачі рахунку.
Відповідно до «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 квітня 2012 року,  в будинках (приміщеннях), обладнаних розподільними лініями зв’язку і кінцевими кабельними пристроями для підключення абонентської проводки, а довжина абонентської проводки від кінцевого обладнання не перевищує 40 метрів, вартість робіт з прокладання абонентської проводки входить до тарифу на встановлення телефону.
Якщо будинок не обладнано розподільними лініями зв’язку і кінцевими кабельними пристроями та довжина абонентської проводки більше   40 метрів, абонент за  його заявою, крім плати за встановлення телефону, повинен оплатити виконання «Укртелекомом» додаткових робіт. До додаткових робіт відноситься  прокладення частини абонентської проводки завдовжки понад 40 метрів, у тому числі встановлення кінцевих кабельних пристроїв та опор повітряних ліній зв’язку. Якщо при обладнанні будинку кабельним вводом в будинку (приватна забудова) кінцевий лінійно-кабельний пристрій не встановлюється, то в такому випадку вартість робіт з прокладання абонентської проводки в межах будинку до 40 метрів, починаючи від точки підключення кінцевого обладнання, входить до тарифу на встановлення телефону (основні роботи), а решта робіт є додатковими.
Абонент інформується про необхідність виконання додаткових робіт і якщо він погоджується на такі умови, то для нього розробляється кошторис витрат на прокладання абонентської проводки. Якщо абонента влаштовує названа сума витрат, то з ним укладається «Договір на надання телекомунікаційних послуг з виконанням додаткових робіт» та після оплати рахунку проводиться прокладання абонентської проводки та встановлюється  стаціонарний телефон. Телефони, встановлені  з виконанням додаткових робіт у 2013 році, обслуговуються та,  при пошкодженні,  відновлюються силами ПАТ «Укртелеком».
Що стосується стаціонарних телефонів, встановлених із виконанням додаткових робіт у період з 2004 до 2013 років, а саме, збудовані лінії були передані на технічне обслуговування ПАТ «Укртелеком» з складанням відповідного договору, при пошкодженні відновлюються   також силами ПАТ «Укртелеком». У разі стихійного лиха, зловмисного втручання  та інших випадків, які призвели  до відсутності частки абонентської проводки, відновлювальні роботи проводяться за рахунок абонента, власника прокладеної на його замовлення абонентської проводки.
Якщо абонент ще не уклав договір на технічне обслуговування своєї абонентської проводки або відмовився від укладання такого договору,  ПАТ «Укртелеком» не має підстав для заміни пошкодженої ділянки абонентської проводки  за власний рахунок. У разі стихійного лиха, зловмисного втручання  та інших випадків, які призвели  до відсутності частки абонентської проводки, відновлювальні роботи проводяться тільки за рахунок абонента, власника прокладеної на його замовлення абонентської проводки.
До речі, якщо трапляється крадіжка абонентської проводки, то абонент має право звернутись до Синельниківського МРВУМС  України у Дніпропетровській області з заявою про викрадення особистого майна. ПАТ «Укртелеком» не має підстав звертатись  до міліції у випадках викрадення абонентських проводок, оскільки це майно не перебуває на нашому балансі.

Як нараховується абонентська плата у випадках, коли телефон не працює через пошкоджену абонентську проводку, яка перебуває у власності абонента і на яку не укладено договір про технічне обслуговування?
Перерахунок абонентської плати виконується за весь період пошкодження, починаючи із зафіксованого моменту подання абонентом відповідної заяви тільки у випадку, якщо послуги не надавались з вини ПАТ «Укртелеком». У разі, якщо встановлено, що послуги не надаються з причини пошкодження абонентської проводки, а договір на технічне обслуговування лінії не укладений, та в інших випадках, коли послуги не надаються  не з вини ПАТ «Укртелеком», абонентська плата нараховується в повному обсязі.

Скільки всього абонентів «Укртелекому» нараховується в м. Синельниковому та Синельниківському районі? Скільки з них уклали договір на техобслуговування абонентських проводок  або передали на баланс ПАТ «Укртелеком»?
Всього  в  м. Синельникове  нараховується  6,8 тис. абонентів, в районі – близько трьох тисяч.
Слід зазначити, що робота по укладанню договорів на  технічне обслуговування ліній триває, їх вже укладено більше двох тисяч.  На обслуговування таких ліній виділяються необхідні матеріали. Тож ми готові укладати ці договори з будь-якою кількістю абонентів.
Категорія: Проблема | Додав: admin (04.12.2013)
Переглядів: 955 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Статті

[07.07.2021]
Футбол, ковзанка, автоголФутбол, ковзанка, автогол

[07.07.2021]
Петро і Павло – учні ХристовіПетро і Павло – учні Христові

[16.06.2021]
Літній відпочинок  маленьких славгородцівЛітній відпочинок  маленьких славгородців

[16.06.2021]
Тиждень в історіїТиждень в історії

[16.06.2021]
Зростають ціни, зарплати і… тарифиЗростають ціни, зарплати і… тарифи

[16.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[16.06.2021]
Людина – як дивоЛюдина – як диво

[16.06.2021]
СпортСпорт

[09.06.2021]
Скільки коштуватимуть міські тротуариСкільки коштуватимуть міські тротуари

[09.06.2021]
Тиждень в історіїТиждень в історії

[09.06.2021]
Туалети в парку будуть, коли він стане власністю містаТуалети в парку будуть, коли він стане власністю міста

[09.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[09.06.2021]
Новини з громад

[09.06.2021]
Один з тридцятиОдин з тридцяти

[09.06.2021]
Заячий след в историиЗаячий след в истории

[09.06.2021]
СпортСпорт

[09.06.2021]
Розкрадання автодору: розслідування триваєРозкрадання автодору: розслідування триває

[02.06.2021]
Велике будівництво: чи є в ньому місце для малих сіл?Велике будівництво: чи є в ньому місце для малих сіл?

[02.06.2021]
Течу в колодязі ліквідує «Дніпро-Західний Донбас»Течу в колодязі ліквідує «Дніпро-Західний Донбас»

[02.06.2021]
Урочисті лінійкиУрочисті лінійки

[02.06.2021]
Утримання дітей в садках стає дорожчимУтримання дітей в садках стає дорожчим

[02.06.2021]
Минулий тиждень в історіїМинулий тиждень в історії

[02.06.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[02.06.2021]
Заячий след в историиЗаячий след в истории

[02.06.2021]
Старість вдома не застане

[02.06.2021]
Напишу віршовану картинуНапишу віршовану картину

[02.06.2021]
Цікава несподіванка під кінець рокуЦікава несподіванка під кінець року

[02.06.2021]
СпортСпорт

[26.05.2021]
ПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬ

[26.05.2021]
ПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬПОЛКОВОЙ СТАРШИНА РУДЬ

[26.05.2021]
Життя наче на сповідіЖиття наче на сповіді

[26.05.2021]
Призначено заступника голови райдержадмiнiстрацiїПризначено заступника голови райдержадмiнiстрацiї

[26.05.2021]
Купальний сезон на старті: на Синельниківщині пляжів немаєКупальний сезон на старті: на Синельниківщині пляжів немає

[26.05.2021]
Нові правила призначення субсидії  з травня 2021 року: кому треба подавати заяву

[26.05.2021]
Увага: виліт  яблуневої плодожерки!Увага: виліт  яблуневої плодожерки!

[26.05.2021]
ЖЕКи підвищують вартість своїх послугЖЕКи підвищують вартість своїх послуг

[26.05.2021]
Занапащена доля Синельниківського райавтодоруЗанапащена доля Синельниківського райавтодору

[26.05.2021]
У півфіналі Кубку Перемоги

[26.05.2021]
Вогнеборці ліквідували пожежу  у житловому будинкуВогнеборці ліквідували пожежу  у житловому будинку

[26.05.2021]
У розмаїтті барв та творчостіУ розмаїтті барв та творчості

[26.05.2021]
У протистоянні коронавірусуУ протистоянні коронавірусу

[19.05.2021]
Пенсії працюючим пенсіонерам перерахують у червні

[19.05.2021]
СпортСпорт

[19.05.2021]
Як все булоЯк все було

[19.05.2021]
Нове  – завжди цікавоНове  – завжди цікаво

[19.05.2021]
Коронавірус на СинельниківщиніКоронавірус на Синельниківщині

[12.05.2021]
На честь героївНа честь героїв

[12.05.2021]
Кубок пам’яті Віктора МаксимоваКубок пам’яті Віктора Максимова

[12.05.2021]
З повагою й вдячністюЗ повагою й вдячністю

[12.05.2021]
То був могутній талантТо був могутній талант