Коли питання не вирішується самостійно, людина шукає допомоги у владних коридорах. Саме з наболілими проблемами й звертаються до райдержадміністрації жителі Синельниківського району. У взаємодії з виконкомами сільських та селищних рад звернення громадян по можливості вирішуються на засіданнях відповідної комісії, а у разі неможливості одразу розв’язати питання – включаються до проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку району.
Так, за минулий рік надійшло 28 звернень, отриманих на особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації – 20, поштою – 6, через уповноважену особу – 1, усі вони – первинні. 23 звернення є індивідуальними, 5 – колективними. Серед тих, хто звернувся, порівну чоловіків і жінок, в тому числі 11 пенсіонерів.
Статистичний аналіз звернень засвідчив, що найбільше їх стосується питань комунального господарства – 8, аграрної політики і земельних відносин – 7, соціального захисту населення – 3, діяльності органів місцевого самоврядування, а також з питань екології та природних ресурсів – по 2. По одному питанню стосувалося охорони здоров’я та освіти, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності. Ще чотири звернення – з інших питань.
З цієї кількості 8 було вирішено позитивно, а з 20-ти – надано роз’яснення.
До Урядового контактного центру за 2020 рік звернулися 352 синельниківці, які також здебільшого просили допомоги у вирішенні комунальних питань (128). Далі тематика звернень така: аграрна політика і земельні відносини – 78; соцзахист – 43; охорона здоров’я – 38; діяльність органів місцевого самоврядування – 24; освіта – 12; сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3; по 2 питання – з екології та природних ресурсів; житлової політики; праці і заробітної плати; по одному – забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку; транспорту та зв’язку. Ще 18 звернень – з інших питань. Роз’яснення надані на 351 звернення, ще одне – перебуває на виконанні.
Крім того, надходили звернення й з Гарячої лінії голови облдержадміністрації, всього їх за рік 203. І знову ж, найбільша кількість – з питань комунального господарства (82). Хвилюють людей проблеми, пов’язані з соцзахистом (57); аграрною політикою і земельними відносинами (28); охороною здоров’я (16); освітою (9). 5 звернень стосувалося питань діяльності органів місцевого самоврядування і одне – питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту. 5 громадян звернулися з інших питань. Насьогодні на виконанні залишилося 3 звернення, з інших громадяни отримали роз’яснення.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються учасники війни та особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, одинокі та багатодітні матері, родини та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Олександр СКУСІЙ, завідувач сектору правового забезпечення та роботи зі
зверненнями громадян райдержадміністрації.
|