В управліннях, відділах та секторах РДА налагоджено роботу зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
В цілому за І півріччя 2020 року до райдержадміністрації надійшло 14 звернень: отриманих на особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації – 10, поштою – 2, через органи влади – 2. Статистичний аналіз показав, що до райдержадміністрації надійшли звернення громадян з таких питань: аграрної політики і земельних відносин – 3; соціального захисту населення – 1; комунального господарства – 6; охорони здоров’я – 1 та ін. Із загальної кількості звернень роз’яснено відповідно до чинного законодавства – 14.
Керівництвом райдержадміністрації розглянуті звернення громадян, які надійшли на адресу ДУ “Урядовий контактний центр”. В цілому за півроку через вказану державну установу надійшло 152 звернення. Згідно зі статистичним аналізом, найбільше питань, з якими зверталися громадяни, стосувалися аграрної політики і земельних відносин – 53; комунального господарства – 33, соцзахисту населення – 21, охорони здоров’я – 14, діяльності органів місцевого самоврядування – 12 тощо. Відповідно до чинного законодавства роз’яснення надані на всі 152.
Також райдержадміністрацією розглянуто звернення громадян, які надійшли на адресу “Гарячої лінії голови облдержадміністрації”. Станом на 15 червня, через вказаний контактний центр надійшло 78 звернень, з яких 63 заяви та 15 скарг. Громадян найбільше хвилювали питання соціального захисту населення – 40, аграрної політики і земельних відносин – 13, комунгоспу – 15 і т.д. Із загальної кількості звернень роз’яснено відповідно до чинного законодавства – 78.
Усі нагальні питання, що надходили від громадян, зареєстровані, доведені до керівництва та направлені на виконання посадовим особам управлінь, відділів та секторів Синельниківської РДА.
Головним критерієм якості роботи влади є зменшення кількості скарг, повторних звернень та звернень до вищих органів державної влади. Саме на це спрямована увага голови районної державної адміністрації, його заступника, голів сільських та селищних рад, управлінь, відділів та секторів РДА. Для виявлення причин, що породжують звернення, постійно проводяться їх системні аналізи та узагальнення. Виявляються найбільш гострі проблеми задля їх оперативного вирішення.
Олександр СКУСІЙ, завідувач сектору правового забезпечення та роботи із зверненнями громадян РДА.
|