Чергове засідання голів квартальних комітетів вкотре розпочалося з найнагальнішого питання сьогодення – нових правил оформлення субсидій, що діють з 1 травня цього року. Начальник відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соцзахисту населення Світлана Бутурлакіна повідомила, що опалювальний сезон розпочався з 16 жовтня, і нагадала основні «перешкоди» для отримання субсидії. Це завелика, на погляд наших урядовців, житлова площа (квартира – понад 120 кв. м; приватний будинок - 200 кв. м), придбання чи набуття в інший спосіб майна вартістю понад 50 тисяч гривень, володіння транспортним засобом, якому ще не виповнилося 5 років. А ще відтепер людина має сплачувати свою обов’язкову частку платежу, навіть якщо має значну переплату за ту чи іншу комунальну послугу. Чому так – автори нових правил, на жаль, не пояснили.
Еколог міста Інна Базікова наголосила на необхідності дотримання Правил благоустрою міста, а на тих, хто цього не робить, протягом року було складено 22 адмінпротоколи, які, як відомо, мають своїми наслідками значні штрафи.
Зокрема, порушення у сфері благоустрою та порушення вимог щодо поводження з відходами під час їх збирання, видалення, утилізації тощо відповідно до ст.ст. 152, 82 Кодексу України про адміністративні правопорушення «тягнуть» на 340-1360 грн.
Міський еколог порадила взагалі не вигрібати листя з-під дерев (крім горіха) і отримувати з них свого роду добрива наступного року. Ті ж, хто продовжує палити опале листя, має шанс збільшити надходження міського бюджету на суму сплаченого штрафу.
І, як завжди, питання сміття, без якого не минає жодне засідання квартальних. Цього разу до очільників кварталів прийшла майстер «Дніпрокомунтранса» Тетяна Мазнєва. Акцентувавши на тому, що контейнери підприємства розраховані на збирання саме малогабаритних твердих побутових відходів, вона не радила наповнювати баки опалим листям. Його так багато, що побутове сміття туди вже просто не влазить. А збирання в смітниках залишків від ремонтно-будівельних робіт роблять їх просто не підйомними для гідравліки машин.
Голови кварталів відповіли наріканнями на підприємців, які, не укладаючи договорів з ДКТ, просто користуються «людськими» контейнерами, назвали адреси й магазини, де це роблять.
У найближчих планах з вдосконалення роботи «Дніпрокомунтрансу» - обладнання стаціонарних майданчиків для контейнерів, що робитиметься за кошти міського бюджету. Крім того, за повідомленням секретаря міськради Олени Заіки, починається спільна робота як представників ДКТ, так і відповідних спеціалістів з м. Харків щодо уточнення норм накопичення сміття. Чекатимемо результатів їхньої роботи та висновків, які, до речі, безпосередньо стосуються формування ціни, яку ми з вами платитимемо за вивезення сміття.
Оксана ЛЕНДА.
|