Ми запроваджуємо на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів. Прийом документів від клієнтів здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції. Опрацювання документів проходить щоденно, за результатами чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Безробітним, шукачам роботи та роботодавцям Державна служба зайнятості пропонує отримувати всю необхідну інформацію на офіційних сайтах «Єдине соціальне середовище», «Освітній портал», «Профорієнтація та розвиток кар’єри» та на сторінках у соцмережах. Кількість клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні, становить не більше 10 осіб.
Якщо ви вже зареєстровані як безробітний, контактуйте з кар’єрним радником у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту). Відвідування центру зайнятості, яке було призначено до запровадження карантину, переноситься на іншу дату. У разі, якщо відвідування було призначене до 12.03.2020 на березень, але ви повідомили про неможливість відвідування через побоювання за своє здоров’я чи через погане самопочуття, за таке невідвідування до вас не будуть застосовуватися штрафні санкції, так само як ви не будете зняті з обліку.
Бережіть себе та своїх близьких та будьте здорові!
Довідково:
Наші контакти: cz489@dnpocz.gov.ua, номер телефону чергового фахівця - (05663) 4-25-26. Номер телефону гарячої лінії Дніпропетровського обласного центру зайнятості: (056)722-24-07 або (056)722-24-05, ocz@dnpocz.gov.ua.
|