З 25 червня 2011 року працює міськрайонний Дозвільний центр, в якому співпрацюють державний адміністратор міської ради, державний адміністратор районної держадміністрації з представниками дозвільних органів та структурних підрозділів міської ради та РДА.
В центрі здійснюється прийом заяв суб’єктів господарювання та видача документів дозвільного характеру в режимі „Єдиного вікна”. Протягом 2013 року зареєстровано 118 звернень за отриманням послуг, консультацій, видано 54 дозвільних документи. Надання адміністративних послуг через Дозвільний центр сприяє покращенню обслуговування населення, бізнес-клімату в місті, про що свідчить відсутність фактів порушення встановлених законодавством строків надання послуг, мінімальна кількість відмовних рішень (4 відмови за 2012 рік, 5 відмов у 2013 році). З метою створення зручних та сприятливих умов для отримання громадянами адміністративних послуг з 1 квітня 2013 року впроваджено пілотний проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Користуючись послугами поштового зв’язку, громадяни похилого віку, з обмеженими фізичними можливостями мають можливість зекономити час на отримання наступних адміністративних послуг: - видача ордеру на видалення зелених насаджень; - присвоєння поштових адрес; - установлення статусу та видача посвідчень (посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї, учасника війни, інваліда війни, члена сім’ї загиблого, жертви нацистських переслідувань, ветерана праці). соціальних послуг: - призначення субсидії; - видача довідки про доходи (розмір пенсії); - призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; - призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу; - призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; - оформлення пакету документів на дитину з вадами фізичного та/або розумового розвитку та психічними розладами для влаштування на повне державне забезпечення до інтернатного закладу системи соціального захисту населення; - призначення компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку; - призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, які не здатні до самообслуговування; - надання допомоги у грошовій формі малозабезпеченим верствам населення за рахунок коштів обласного бюджету; - призначення компенсації на ремонт, бензин і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування; - проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу; - виплата інвалідам війни грошової компенсації замість путівки на санаторно-курортне лікування. Як відомо, послуги надаються за місцем реєстрації, але для осіб, які мають міську прописку, але фактично проживають за межами міста Синельникове, зручніше отримати послуги через пошту. Телефони поштових відділень ЦОС №3: Центральне відділення вул. Богми, 4 - (05663) 4-36-32, Відділення по вул. Миру, 34 - (05663) 4-02-94 (район мікрорайону), Відділення по вул. Ульянових, 18 - (05663) 4-01-72 (район ст. Синельникове-2). Консультації за телефонами Дозвільного центру: 4-00-81, 4-37-94. Виконання адміністративних послуг виконавцями здійснюється для громадян та суб’єктів господарювання безкоштовно, оплата пересилання поштових відправлень (заяви та документів, що додаються для отримання послуги) на адресу центру та відповіді (результату надання послуги) на адреси заявників здійснюється споживачем за тарифами на послуги поштового зв’язку, діючими на момент надання послуги. Детальніше інформацію про порядок надання послуг, строки виконання, переліки документів для надання послуг висвітлено на сайті міської ради в розділі «Адміністративні послуги поштою». Світлана НАЗАРЕНКО, державний адміністратор.
|