В липні на Дніпропетровщину надійшли перші телетюнери для громадян пільгових категорій, які подали заявки на їх отримання в Управління праці та соціального захисту населення. Як просувається доставка та вручення посилок з телетюнерами, розповідає начальник Центру поштового зв‘язку №3 Світлана Сєрікова.
- Пересилання і доставка поштових відправлень є традиційно поштовою послугою. Щорічно Дніпропетровською дирекцією «Укрпошти» обробляється близько 5 млн. посилок. Тому для пересилання та доставки посилок з тюнерами цифрового телебачення визначеній категорії громадян у нас є чітко відпрацьовані технології, досвідчені та сумлінні працівники. «Укрпошта» є надійним партнером Управління праці та соціального захисту населення по виплаті соціальних допомог інвалідам, малозабезпеченим сім’ям та малозабезпеченим категоріям громадян. Працівників поштового зв’язку, а саме листонош, знають не тільки громадяни, а й члени їх родин, їм довіряють. Телетюнери пересилаються посилками з оголошеною цінністю відповідно до Правил надання послуг поштового зв’язку. - Скажіть, будь ласка, яка кількість посилок планується в надходженні та скільки посилок з телетюнерами вже отримано та доставлено? - За повідомленням Управління соцзахисту, до об’єктів поштового зв‘язку району передбачається надходження посилок з телетюнерами 825 особам, по місту – 1255 особам, відправником є Державний комітет телебачення і радіомовлення України. Станом на 23.07.12 р. посилки поки що не надходили, але тільки надійдуть, ми одразу будемо їх доставляти на домашні адреси одержувачів. - Який порядок отримання посилок з телетюнерами? - Доставка посилок з телетюнерами здійснюється на адреси одержувачів безкоштовно. В разі відсутності одержувача вдома під час доставки посилки до поштової скриньки вкладається повідомлення ф.22, в якому зазначається вид поштового відправлення (в нашому випадку це посилка з телетюнером), адреса одержувача та контактний номер телефону відділення поштового зв’язку для визначення іншого часу та дати доставки посилки з телетюнером додому. Згідно з Правилами надання послуг поштового зв’язку, адресат може отримати посилку вдома або у відділенні поштового зв’язку. При отриманні посилки адресат повинен особисто заповнити на зворотній стороні бланка, який додається до посилки, дані документа, що посвідчує особу, проставити дату отримання та підпис. Якщо з будь-яких причин людина не може отримати посилку особисто, вона може уповноважити іншу особу на одержання посилки за довіреністю, що оформлюється в установленому законодавством порядку. У випадку, якщо посилка адресована людині, яка за станом здоров’я не може власноручно розписатись, то ця людина доручає іншій особі, визначеній нею, розписатись у бланку в її присутності. В разі тривалої відсутності адресата у відповідності до вимог ст. 116 Правил надання послуг поштового зв’язку посилки будуть зберігатись протягом 1 місяця. Строк зберігання посилки може бути подовжено до 2 місяців за письмовою заявою одержувача. Невручені посилки за закінченням терміну зберігання та в разі смерті адресата повертаються за зворотньою адресою.
У разі виникнення питань щодо отримання посилок з телетюнерами громадяни можуть звертатися до Центру поштового зв’язку №3 (смт Васильківка) за телефоном (0239) 9-27-52.
Від редакції: Шановні читачі! Якщо хтось з вас вже став власником телетюнера і дивиться цифрове телебачення, пропонуємо поділитися з нами враженнями, розказати, чи відчули ви різницю в якості зображення, чи зручні ці прилади у використанні тощо.